fredag 23 januari 2009

Youtube

Att få en helt ok dag med en massa skratt.
Igår var det styrelsemöte i föreningen jag är med i. Det var ett helt ostrukturerat möte men oj vad kul det var. Höjdpunkten var nog ändå när ordförande erbjöd sig att på årsmötet jämföra penis-storlek med en medlem som skrivit till styrelsen och frågat om ordföranden hade stake nog... Hade inte förväntat mig den kommentaren från honom.

Ser faktiskt fram emot nästa år med styrelsen och vad som kommer att hända då.

Att känna sig lite verkligare och faktiskt få saker gjorda.
På något konstigt sätt så känns världen runt mig lite verkligare. Kan medicinen verkligen fungera så snabbt? eller beror det på att jag har dubblat min sömn med sömntabletterna. Nu sover jag ju mellan fyra och fem timmar per natt, kan det vara det som är skillnaden?

Fick faktiskt gjort saker på jobbet igår med. Saker som jag dragit mig för i en månad blev helt plötsligt gjorda på en halvtimme. Fick till och med beröm från chefen för kvaliten på jobbet.

Måste rekommendera en sida på nätet youtube.com, jag menar kolla bara in det här:

http://www.youtube.com/watch?v=RJlPEHL85Ig

Inga kommentarer: