söndag 14 december 2008

Bakis

Kan inte låta bli att förundra mig över vissa människor. Igår blev jag grundligt kroppsvisiterad av en man på dansgolvet. Med tanke på min situation just nu kunde det ha varit en trevlig upplevelse, precis vad jag skulle behövde. Det var bara ett par problem. Vi stod rygg mot rygg och hans flickvän 50 cm framför honom. Först trodde jag att hans händer hamnade där dom hamnade för att det var extremt trångt men när hans händer hamnade under min tröja var det inte rimligt längre. Inte heller när han försökte sig på en gyn-undersökning genom jeansen. Blev så jävla förbannad men jag putte bara bort hans händer ganska tydligt vilket hans flickvän upptäckte, sen försvann dom.

Blev så attans förbannad dels på honom men även på mig själv. Putta undan hans händer? va fan, borde hämtat en yxa och höggt av dom.

Inga kommentarer: